Зворотній зв'язок із замовником у 2011 році

За 2011р. працівниками БТІ опитано 354 замовники, які отримали виготовлені замовлення, з них 91 % повністю задоволені рівнем обслуговування і якістю виконаних документів.

Отримано 11 подяк і 2 скарги в книзі відгуків і пропозицій.

За результатами відеоспостереження середній час очікування замовників для оформлення замовлення складає 12 хвилин, для отримання виконаного замовлення — 10 хвилин.

Надано 1616 безкоштовних консультацій, 185 відповідей на письмові звернення громадян і 182 відповіді на запитання на сайті БТІ.

 

Оголошення

Шановні замовники!

Якщо у Вас виникли скарги по неякісному і несвоєчасному виконанню замовлень або недобросовісному виконанню роботи зі сторони співробітників КП “Сумське міське БТІ”, прохання звертатись по телефону 78-14-50 , контактний електронний поштовий ящик bti@vcity.sumy.ua.

З повагою,
адміністрація КП “Сумське міське БТІ”