Зворотний зв’язок із замовником - 2010 р.

Для визначення потреб та рівня задоволеності замовників БТІ здійснює  їх анкетування та  телефонне опитування.
Так за 2010 р. було опитано 424 замовника,  з них: 79 – юридичні особи, 345 – фізичні особи.

Загальна оцінка по 5-бальній шкалі склала 4,7 бали.

Якість виконання замовлення влаштувала 94,9%  опитаних, культура обслуговування – 95,7%.
Час очікування замовниками на прийомі в середньому  склав  11  хвилин; на видачі – 6 хвилин.

Час очікування інженера для обстеження влаштував 99,7% опитуваних.

 

Оголошення

Шановні замовники!

Якщо у Вас виникли скарги по неякісному і несвоєчасному виконанню замовлень або недобросовісному виконанню роботи зі сторони співробітників КП “Сумське міське БТІ”, прохання звертатись по телефону 78-14-50 , контактний електронний поштовий ящик bti@vcity.sumy.ua.

З повагою,
адміністрація КП “Сумське міське БТІ”